Smørrebrød og skriveproces

Scott er ovenud begejstret for Bar Tartine's rugbrød

I dag spiste vi brunch på Bar Tartine på Valencia & 16th, hvor de har SMØRREBRØD på menuen hver weekend – halløj chiffon! Det en lidt mærkelig østeuropæisk/amerikansk version af smørrebrød, men det var super lækst – særligt deres rugbrød var godt.

Bagefter tog vi hjem, hvor jeg fik taget nogle flere noter til min bacheloropgave, mens Scott underholdte på violinen.

Og så fik jeg ENDELIG begyndt rent faktisk at skrive min opgave. 2,5 side blev det til… Det er ikke meget, men jeg er i gang! Og mit notatsystem  (der ser meget kompliceret ud, jeg ved det) fungerede optimalt!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

