From The Back Of The Room

 

Jeg er gået i gang med at skrive min bacheloropgave, der i korte træk omhandler om punkens æstetik – fra subkulturel livsstil til mainstream mode. Derfor var det en herlig overraskelse at gå ned ad Valencia St og se, at vores lokale videobiks sevsamme aften havde en screening af filmen “From The Back Of The Room”, der omhandler kvinder i punkmusik. Scott og jeg så dokumentaren, der var vild og voldsom og ret herlig. Den cirkulerede lidt meget om selve punkmusikken og det at være kvinde i en mandsdominerende verden og ikke så meget om punkens æstetiske aspekter, som jeg kunne have ønsket. Men spændende var det, og jeg fik en masse god inspiration med hjem.

In The Back Room

Image | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

