Julepakker hjemmefra

Jeg er bare en rigtig glad julenisse for tiden, for jeg har været så heldig at få hele fire dejlige sager med posten i den forgangne uge. Min fars kæreste, Jonna, sendte mig et fint julekort, mine veninder Nina og Louise sendte mig hver en pakke med juleguf og herligheder, og Daniel en 10 kg tung æske fuld af gode sager. Jeg er så evigt taknemmelig og glad for, at I tænker på mig derhjemme. Det betyder virkelig meget, at få en lille bid (bogstaveligt talt) hjemmefra, og det er dejligt at, I tænker på mig, for jeg savner jer allesammen rigtig meget!!🙂

Ninas og Louise Damens pakker kom samme dag, og jeg var lige ved at fælde en tåre af begejstring

Indeholdet af Daniels pakke

Jeg laver julestjerner i unødig høj fart med lukkede øjne

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

