Nabo Kitty

Vi deler køkken med vores overbo og for at komme derop, skal vi gå ud i haven og op ad en udendørs trappe. Når man går op ad trappen, kan man kigge ind i vores nabos spisestue, hvor denne herlige kat altid sidder og STIRRER på mig, som om at jeg er vanvittigt eksotisk, vanvittigt uvelkommen eller måske begge dele på én gang?

Jeg tror, det er en indekat, der mangler stimulation, for den kan sidde i samme position i timevis, mens jeg går ud og ind ad køkkenet for at ælte, bage, kokkerere og hvad jeg ellers finder på.

Hello Kitty!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

