Thanksgiving

I torsdags skulle Thanskgiving fejres. Scott og jeg kørte til Palo Alto, hvor vi mødtes med Scotts nære familievenner, der hvert år faciliterer Thanskgiving for en stor gruppe mennesker. Vi startede fejringen kl 15 med at spille “Lawn Bowling”. Det minder meget om Boccia, og det var rigtig sjovt og hyggeligt – ikke mindst fordi at Scotts og mit hold vandt.

Herefter mødtes hele banden (ca. 20 meensker) i et super hyggeligt hus i Palo Alto, hvor vi fik drinks og ost serveret med mit nybagte rugbrød (der i  øvrigt var en GIGANTISK succes!).

Så fik vi ellers sat os ned og spist så megen kalkun, tranebærsauce, grønkål og uendelige mængder tærter, at det halve kunne være nok. Hertil en god portion rødvin.

Jeg havde en skøn, skøn aften – ikke mindst fordi hele Cooper-klanen og deres venner har taget så godt imod mig.

Happy Thanksgiving!

Thanksgiving football, som 80 årige Barbara var stærkt optaget af

Rugbrød

Deeeejlig mad

Alan fik sig en post dinner lur

Mince meat pie

Scott & Marty sammenligner post Thanksgiving dinner maver

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

