Blog nr. 100!!!

At tænke sig… Dette er mit blogindlæg nr. 100 siden jeg flyttede til San Francisco i første omgang i februar. Indtil videre har der været 5.379 besøgende på bloggen – ganske overvældende! Jeg synes, det er rigtig hyggeligt at holde bloggen opdateret – både så I kan følge med derhjemme, men også så jeg har en lille elektronisk dagbog over, hvad jeg har fået tiden til at gå med det sidste års tid. Og det er så blevet til 100 små hverdagsnoter og historier. Må det blive til mange flere!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

