Her bor jeg!

Midt imellem Mission (hipster central), Noe Valley (family central) og Castro (homo central) i et gammelt klassisk San Franciscansk træhus (ja, Daniel: Et af de huse, der falder sammen med det samme, hvis der kommer et større jordskælv….) med palmetræer og voldsomme bakker udenfor og  hygge og herlighed indenfor!

Lige her

Min adresse er:

1285 Dolores Street
San Francisco, CA94110
USA

Jeg er fortsat at finde på mit danske nummer, men skifter (forhåbentlig) snart til en af de der smarte iPhones inden længe med dertilhørende nyt telefonnummer.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Her bor jeg!

  1. Bliv i haven og kryb i ly under skrivebordet!

Leave a Reply

