The dude

Min far og hans kæreste Jonna ankom til San Francisco i torsdags. Jeg skal da være ærlig og sige, at jeg fældede en lille tåre, da jeg krammede min længe-savnede daddy i lufthavnen:)

De ankom omkring frokosttid, så efter vi havde indlogeret dem på deres bed & bedfeast på Haight st. tog jeg dem under armen og ind til byen, hvor vi vandrede rundt, så de kunne holde sig vågne og trodse jetlagget.

I dag har jeg været på arbejde, mens de har været rundt omkring i byen. Da jeg kom tilbage til byen mødtes vi ti en øl og en lækker thai-middag i Inner Sunset (det område, jeg bor i).

Det lyder til, de allerede nu nyder byen og alle dens mennesker og kringelkroge. Det er skønt, at de også kan se det dejlige i den by, jeg efterhånden holder så meget af!

I weekenden skal vi ud og udforske byen sammen. Det ser ud til at vejret er godt, og jeg glæder mig til at vise dem min nye hjemby!

Vi nyder øllen "Big Lebowski" på The Social Brewery - en hjemmebrygget øl inspireret af The Dude's yndlings drink white russian - med en alkoholprocent på 9,5%. Yum!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to The dude

  1. Martin Helbo says:

    Den øl MÅ du tage med hjem til mig.

  2. Karen says:

    Også mig!!:)
    Hils!

Leave a Reply

