San Francisco copy/paste

I morges havde jeg den dejligste løbetur igennem Golden Gate Park. Jeg ville sådan ønske, jeg kunne copy/paste parken, hele byen og alle dens indbyggere (ja, også freaks’ene) og tage dem med hjem til lille Danmark.

Jeg synes på mange måder, Danmark kunne lære mange ting af San Francisco – bemærk at jeg ikke skriver USA, men San Francisco. Guderne må vide, at USA har sine ting at kæmpe med pt, men San Francisco har en åbenhed, en umiddelbarhed og en gæstfrihed, som vi virkelig kunne gøre mere i derhjemme – særligt nu, hvor jeg kan forstå, at mange udlændinge bliver smidt på porten i DK for et godt ord.

På torsdag kommer min far og hans kæreste Jonna til byen, og jeg glæder mig til at dele byen og alle dens glæder med dem!

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

