Rotten Pepper

Jeg faldt i snak med en mand – vist nok hjemløs – i metroen i weekenden, der sad og fodrede sin rotte, Pepper, med rester af en cheesecake. Den var faktisk helt overraskende sød – rotten. Der er så mange sjove personer og personligheder herovre, og jeg vil så gerne skrive om dem og lægge billeder op her, men jeg har det lidt underligt med bare at tage billeder af folk, fordi jeg synes, de ser sjove ud. Måske har folk gjort nar af dem hele livet, fordi de var anderledes. Måske har de endelig fået et frirum i San Francisco, hvor de kan være sig selv, og så kommer der en eller anden dum dansker og tager billeder af dem til sin blog… Men eftersom jeg faldt i en hyggelig snak med Pepper’s ejer, synes jeg godt, jeg kunne tillade mig at spørge, om jeg måtte tage et billede af dem til min blog. Og han blev helt glad, da han så billedet. Det er taget med min mobil i Muni’en, så det er ikke af bedste kvalitet.

Han forsikrede mig, da han gik ud af Muni'en, at det altså ikke var Pepper, men ham selv, der lugtede mærkeligt. Så det...

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

