Pigeaften

Jeg har fået mig nogle gode venner, der også er danske praktikanter i San Francisco. Vi er tre piger og tre drenge (hvoraf den ene er Christian, jeg kender fra Ilab, hvor han har været praktikant) . Pånær Sara, der er praktikant på Younoodle, og jeg selv, er de alle praktikanter på Innovation Center Denmark i Silicon Valley.
Vi er jævnaldrende, i gang med en lang videregående uddannelse hjemme i Danmark og skal alle være i Californien i et halvt års tid.
Det er super befriende at være sammen med ligesindede, og selvom vi ikke har kendt hinanden så længe, er vi allerede kommet tæt ind på livet af hinanden.
Cathrine, Sara og jeg har aftalt en ugentlig tøseaften, hvor vi spiser aftensmad, får ordnet negle, tager i biografen sammen eller lignende tøsede projekter.

Sara (til venstre) og Cathrine får sig et velfortjent Starbucks-hvil i solen efter at have raidet Marc by Marc Jacobs butikken i Japan Town i lørdags

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Pigeaften

  1. Karen says:

    Øv, gik Nina og jeg glip af noget, fordi vi skippede Marc….?

  2. sanfrannah says:

    Ja, det gjorde I altså lidt…. Det er ikke andet for end at komme tilbage, så I kan få det hele med!

  3. Karen says:

    Pokkers… 🙂

Leave a Reply

