Working girl

Jeg føler nu endelig, at jeg kan gå ordentligt i krig med mine opgaver på IFTF. Det har været lidt svært at finde mit fodfæste og min plads i en ny organisation, når man nu har været vant til sine vante opgaver på Innovation Lab de sidste 3,5 år. Jeg glæder mig hver dag til at kaste mig over mine arbejdsopgaver, der indtil videre indeholder projektledelse på projektet Alternate Energies, hvor jeg får lov til at prøve mig frem med forskellige projektledelsesværktøjer. Desuden har jeg fået frie tøjler til at komme med forslag til, hvordan IFTF kan brande dem selv bedre – bl.a. ved at benytte sig mere af “storytelling”, visualisering af dem selv og deres historie og ikke mindst, hvordan de bedre kan udnytte deres ellers ret fede lokaler i Silicon Valley. Ydermere er jeg blevet sparringspartner på et mega spændende online projekt, der vidst nok stadig er fortroligt – men spændende er det!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

