Lost in the world

Nu er alle damerne taget hjem og jeg er igen alene i den store by. Det er lidt ambivalent, for det var sørme dejligt at have dem allesammen på besøg, men det er også meget rart at kunne gå rundt og nyde min midlertidige hjemby på egen hånd igen.

Jeg elsker at putte mit Lonely Planet-kort i baglommen, tage solbrillerne på og så ellers vandre afsted på eventyr i denne herlighedsby – gerne med nedenstående sang på ipod’en.

Jeg bliver mere og mere forelsket i byen og må nok erkende, at det bliver lidt et antiklimaks at komme hjem til Århus. Derfor en fælles opfordring: Hvad med at I allesammen bare flytter til San Francisco? Kunne det ikke bare være hyggeligt? Jeg giver sgu en øl, hvis I kommer!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

