Fint besøg

De forløbne par uger har jeg haft underskønt besøg af nogle dejlige damer hjemmefra; Stine (som jeg kender fra min 10. klassetid på Tovshøjskolen) og Karen og Nina (fra henholdsvis folkeskoletiden på Fjorden og de glade gymnasiedage på Marselisborg). Jeg havde virkelig set frem til besøgene – måske i så høj grad, at min krop endelig gav efter for en ordentlig omgang influenza, da de kom = temmelig øv!

På trods af mange liter snot og skiftevis isnende kold og brandende varm feber, var det skønt at nyde de damers selskab og få lidt sladder hjemmefra!

Hannah, Stine og Karen i Chinatown

City girls

 

 

 

 

 

 

 

 

Karen og Nina nyder morgenmad i solen på Irving St.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

