Botanisk have

I weekenden var jeg i Botanisk Have i Golden Gate Park -et stenkast væk fra mit kommende hjem på 8th Ave. Her var bare noget så skønt og smukt og fredfyldt. Jeg er sikker på, at jeg kommer til at tilbringe mange timer i denne park i løbet af foråret!

 

 

 

 

 

Et lille bevis på, at det altså er mig bag tasterne, og jeg har det godt. Jeg er endnu ikke blevet taget til fange af de farlige amerikanere.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

