Marvel vs. Capcom launch party

Jeg var, igennem IFTF blevet inviteret til en slags release party for den nyeste version af et (eftersigende) kendt computerspil -Marvel vs. Capcom. Det er et slags slåssespil, blandet sammen med de kendte tegneseriefigurer fra Marvel. Jeg fulgtes med Damon og en fyr, Nico, en computerspilsingeniør fra Silicon Valley og nogle af hans venner. Da jeg mødte op, troede jeg ikke mine egne øjne – køen var VANVITTIG. Jeg har forsøgt at indtegne den nedenfor. Heldigvis kendte Nico nogen længere oppe i køen, så vi fik en “forlomme”og skulle “kun” vente i kø i en time.
Da vi kom ind, var det noget af et kulturchok for mig. Der var folk, der var klædt ud som deres favorit figur fra spillet, en dj der spillede meget høj gangster hip hop og ellers bare all round geeks. Der var ikke mange kvinder, kan jeg fortælle jer! Der var rigtig mange mennesker og en vild stemning, men ingenting sammenlignet med de fester, de store spilmastodonter holder under den årlige Gaming Conference i San Francisco, der forløber den sidste uge i februar/første uge i marts, så det glæder jeg mig allerede til!

Kø udenfor natklubben

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

