En lille bid af Aarhus i SF

Min kollega Christian fra Ilab, der netop er startet som praktikant ved Innovation Center Denmark i Palo Alto, skrev til mig i går formiddags, at Tina Dickow (eller Tina Dico, som hun kalder sig selv i internationale sammenhænge), skulle spille koncert samme aften i San Francisco. Det skulle da tjekkes ud!!! Tina og hendes musik var som altid en smuk fornøjelse. Jeg har altid haft et blødt punkt for hendes intime og personlige sange, og de ramte mig ikke mindre, da jeg sad der på balkonen i den lille spillesal i Café Du Nord’s Swedish Hall på Market Street. Bagefter fik jeg en enkelt øl med Christian og to af de andre praktikanter fra Innovation Center Denmark.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to En lille bid af Aarhus i SF

  1. Viggo Bahnsen says:

    Hvor fint med Tina i sf. Har lige set din boss Mads Thimmer på den lokale kanal fra Care Ware udstillingen. Hvordan går det med lejlighedssøgningen og hvad er det for noget Daniel fortæller om din telefon eller mangel på samme? Spændende at følge med i dine oplevelser. Bliv endelig ved med at skrive.

  2. sanfrannah says:

    Hej Daddy!

    Du kan læse mere om min boligsituation i det indlæg, jeg lige har uploadet. Indtil videre bor jeg stadig på det hotel, jeg tjekkede ind på i fredags. Det er også helt fint – måske burde jeg skrive et indlæg om det også!🙂

    Jeg havde en telefonsamtale med Daniel på 25 minutter (hvor han vel og mærke ringede mig op), og det kostede mig 377kr og et overtræk på mit SIM-kort på 300 kr., så Telmore har lukket det ned. Har indbetalt differencen og skrevet til dem, om de ikke vil åbne min konto igen, men indtil videre har jeg intet hørt… Jeg er ved at finde ud af at få et amerikansk telefonnummer, men det ser ud til at jeg skal have et social security number, før det kan lade sig gøre, så der kan godt gå lidt tid endnu…

  3. Daniel Morgan Bahnsen says:

    Men det var alle 377 kr værd….Jeg har vist en høne at plukke med Spike når jeg kommer til SF!

Leave a Reply

