Boligsituationen

Der er nok nogen, der har ventet på en opdatering mht. min boligsituation. Jeg har ikke skrevet noget om det endnu, for det hele er lidt usikkert. Men som det ser ud lige nu, flytter jeg ind i et midlertidigt værelse på Rausch St., så snart jeg kan. Dette værelse har jeg frem til d. 20. feb, hvorefter jeg flytter ud i et værelse på 6th Avenue & Lincoln i Inner Sunset. Det er Damon, der har været så sød at hjælpe mig med at få aftalerne på plads, eftersom det er hans venner, der bor i de to lejligheder. Jeg er ham evigt taknemmelig for at have hjulpet mig med at finde det super fede sted på Inner Sunset. Det er en rigtig hyggelig lejlighed, der ligger i hjertet af gode restauranter, lokale San Franciskanere og et stenkast væk fra Golden Gate Park (parken starter for enden af gaden bagved de træer, man kan se på billedet). Jeg skriver mere om dette emne, så snart jeg selv ved mere om dette emne:)

Rausch Street

6th Avenue & Lincoln

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Boligsituationen

  1. Daniel Morgan Bahnsen says:

    Det ser da super ud. Og en rigtig god belliggenhed. Men lidt langt fra toget?

Leave a Reply

