Institute For The Future

I dag har jeg haft min anden dag på IFTF. Jeg har fået min egen lille kontorplads (se billede nedenfor) i det åbne kontorlandskab. Jeg tror lige, jeg vil pifte min plads lidt op, så den ikke er så “kontoragtig” – man er vel en god gammel Lab Agent, der er opdraget med mildest talt anderledes kontoindretning

Mine nye kolleger har taget imod mig med åbne arme. Mange af dem kender Ilab fra vores tidligere samarbejder og nogen har tilmed besøgt Ilab i Århus.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

