Tour with the locals

I dag mødtes jeg med Damon Hernandez, der var taler på Innovation Labs event NEXT, jeg var med til at arrangere i sommers. Han har boet i SF i 5 år og han arbejder med 3D webapplikationer, virtuelle verdner og augmented reality – geeky stuff indeed! Han er en super cool dude og han tog sig tid til at sætte mig ind i SF’s offentlige transportsystem, jeg mødte hans venner og han vil endda hjælpe mig med at finde et sted at bo. Mere om sidstnævnte snarest (forhåbentlig!!)

Man kan læse mere om Damon og hans arbejde på hans blog her: http://damonhernandez.blogspot.com/

Og her er et blogindlæg, han skrev efter at have besøgt Ilab i Århus i sommers: http://damonhernandez.blogspot.com/2010/10/next-comes-innovation-from-denmark.html

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

