Super Bowl Sunday!

Selvom jeg ikke helt forstår konceptet omkring amerikansk fodbold, havde jeg fået at vide, at dette er en oplevelse, man bare ikke må gå glip af – særligt eftersom Super Bowl Sunday er den dag på året, hvor amerikanerne spiser aller mest mad (næst efter Thanksgiving). Så da Damon spurgte, om jeg ville joine ham og hans venner, kunne jeg naturligvis ikke sige nej. Det var en super hyggelig eftermiddag med masser af god mad, herligt selskab og selvfølgelig Super Bowl, som jeg stadigvæk ikke helt fatter, men reklamerne der kører så snart der er en pause i spillet, var mega sjove. Super Bowl reklamerne er lige så vigtige for folk som selve kampen, og organisationer som Coca Cola, Budweiser og Audi bruger flere millioner af dollars på reklamespots’ene.

Nå ja, hvis det har nogen interesse for nogen, så var det The Green Bay Packers fra Wisconsin, der vandt. Det, synes jeg, er helt fair, eftersom det er deres fans ydmyger sig mest, ved at bære en hat, der ligner en kæmpe ost.

Super Bowl Sunday

Packers fan

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

