Walkathon

I dag har jeg gået en laaaaang tur i det gode vejr, og jeg har fået et rigtig fint indtryk af SF. Jeg kan allerede nu mærke, at jeg bliver håbløst forelsket i byen. Vejret er skønt, arkitekturen er smuk og især menneskene her er helt fantastiske. Jeg har nu været i byen i 1 1/2 døgn og jeg har haft en masse samtaler med vildtfremmede mennesker. I går fik jeg råd til, hvilken brugt bil, jeg burde købe herovre af en bilsælger fra West Virginia og i dag fik jeg rådet et ældre amerikansk ægtepar til at tage Oslofærgen til Frederikshavn, når de nu alligevel skulle Norge i sommerferien.

De synes, det er vanvittigt eksotisk, at en ung dansk pige som mig er taget helt til SF for at bo, og at det er helt forfærdeligt synd, at jeg har efterladt Ole i Danmark, og det kan jeg jo kun være enig med dem i:)

Nedenfor er nogle billeder fra dagens gåtur.

I have been walking the streets of San Francisco today and I can already say that I am falling in love with this city. The weather, the architecture and especially the people are just brilliant. Everyone’s smiling and talking to me with great interest as to what I’m doing in the States. Below are some pictures from my walk around town.

Marked ved havnen

 

China Town

SF by night

En gåtur i SF er også god træning for lårene

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

