Dottie’s True Blue Cafe

Eftersom morgenmad ikke er inkluderet i betalingen for mit hotelværelse, ville jeg finde en rigtig amerikansk diner, hvor jeg kunne få en god morgenmad. Ifølge Lonely Planet er Dottie’s True Blue Cafe SF’s bedste bud.

Der var andre, der havde fået samme idé som mig, så jeg stod i kø i en hel time for at få en plads. Jeg har jo ikke noget, jeg skal nå, så jeg nød at stå i solen og kigge på – lad os bare sige farverige – mennesker, der gik forbi (mange afdankede hippier og transseksuelle hjemløse…).

Hvis der er nogen, der skulle have lyst til at kigge forbi Dottie’s, ligger det på 522 Jones St.

Went to an all american diner today – Dottie’s True Blue Cafe. I waited in line for an hour just to get a seat but it was all worth it!

Køen udenfor Dottie's efter jeg havde spist

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

