Leaving on a jet plane

ENDELIG gik visummet igennem, og jeg rejser mod Californien om et par timer. Jeg skal med bussen mod Billund på et ukristelige tidspunkt (kl. 03.00), og jeg kan ikke sove. I stedet har jeg pakket, fået lagt en masse Dexter over på ipod’en og forsøgt at kontrollere sommerfuglene i maven.

Bemærk venligst "Pingvinstængerne" (med tak til Karens kæreste Peter), billedet af pigerne, jeg har kørt til Kolding med (tak til Det Gule Svin) og Steinbeck romanen (man skal vel til Californien...)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Leaving on a jet plane

  1. Viggo Bahnsen says:

    Fine billeder fra en solbeskinnet by. Det ser vel nok spændende ud. Jeg er glad for at du tilsyneladende så hurtigt er faldet til og nyder alt det spændende nye. Held og lykke med lejlighedsjagten. Spar nu på skoindkøbene til du har fået penge på kontoen igen.
    Kærlig hilsen
    Viggo
    Skal hilse fra Jonna

Leave a Reply

